Ochronić reputację

dodano: 
10.01.2007
komentarzy: 
0

Weber Shandwick wraz z KRC Research zbadali zależność pomiędzy odpowiedzialnością firmy a zarządzaniem reputacją. Badanie Ochrona reputacji™ pokazało, że zagrożenie pogorszenia reputacji nie jest już wyłączną domeną spółek w branżach i działalności charakteryzujących się wysokim ryzykiem. Jest to coraz bardziej znany scenariusz dla wielu firm we wszystkich zakątkach świata.
Analiza Weber Shandwick z 2006 roku ujawniła, że 33 proc. globalnych firm o statusie „najbardziej podziwianych” z rankingu Fortune 500 - największych spółek na świecie – doświadczyło pogorszenia reputacji w porównaniu do roku ubiegłego. Badanie Ochrona reputacji™ Weber Shandwick wykazało, że około jedna trzecia globalnych liderów biznesu uważa za prawdopodobne, że ich firma doświadczy uszczerbku reputacji w ciągu dwóch następnych lat. Ponad połowa (55 proc.) menadżerów podała postrzeganie spółki jako zaangażowanej w odpowiedzialność korporacyjną jako czynnik, który w „dużym stopniu” przyczynia się do ogólnej reputacji firmy.
Kadra zarządzająca w Europie i Azji w odróżnieniu od swoich amerykańskich kolegów była bardziej skłonna uznać znaczenie odpowiedzialności korporacyjnej w zarządzaniu reputacją. Ankietowe badanie Ochrona reputacji™ przeprowadzono na grupie 950 zarządzających biznesem w 11 krajach. Cały raport dostępny jest na stronie. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin