Odmieniona Betica

dodano: 
10.01.2005
komentarzy: 
0

Betica Marketing Group wchodzi w Nowy Rok z nowym logo i stroną. Aby podkreślić kreatywny charakter agencji, w logo zastosowano kolor niebieski wskazujący na wierność, nieskończoność oferowanych rozwiązań i zaufanie, pomarańczowy sugerujący dynamikę oraz czerwony symbolizujący energię. Poza zmianami kosmetycznymi od stycznia 2005 r. z zespołem agencji Betica Marketing Group będzie współpracował Maciek Komarczuk. Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za kontakty z klientami instytucjonalnymi w dziale zajmującym się marketingiem politycznym. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych ze  specjalizacją Marketing Polityczny.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin