Odpowiedzialny biznes po polsku

dodano: 
02.11.2004
komentarzy: 
0

Dziennik Polski zamieszcza na swoich łamach wywiad z Małgorzatą Gresztą, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W odpowiedzi na stwierdzenie dziennikarki, że pojęcie odpowiedzialnego biznesu może wydawać się sprzeczne samo w sobie, gdyż celem każdej działalności gospodarczej jest zysk, a nie misja społeczna, czytamy: „100 największych gospodarek świata, według Institute for Policy Studies, było korporacjami. Na przykład General Motors jest obecnie większe od Danii i 3,5 raza większe od Nowej Zelandii; (...). Nie da się więc ukryć, że korporacje mogą dyktować warunki poszczególnym państwom i mają większy wpływ na życie społeczne niż się nam wydaje”. Z rozmowy dowiadujemy się także, jakie korzyści przynosi firmie strategia odpowiedzialnego biznesu, co oznacza zaangażowanie społeczne firmy w Polsce, a co na Zachodzie i czy polscy przedsiębiorcy doceniają znaczenie odpowiedzialnego biznesu.

Źródło:

Dziennik Polski, Przede wszystkim przejrzystość, 29.10.2004, s. 8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin