Ogilvy Group Poland będzie inwestować w PR

dodano: 
23.12.2005
komentarzy: 
0

Media i Marketing informuje o przyjęciu przez Ogilvy Group Poland strategii rozwoju na 2006 rok. W przyszłym roku firma chce inwestować przede wszystkim w agencję Mather Communications oraz usługi public relations i produkty interaktywne. „Szukam źródeł nowego biznesu, które pozwolą na dalszy wzrost naszej grupy komunikacyjnej. Uważam, że zapewni to funkcjonowanie w niej dwóch samodzielnych agencji reklamowych oraz poszerzenie kompetencji w zakresie usług public relations i interaktywnych” – uzasadnia Tomasz Baluk, szef Ogilvy Group Poland.
Obecnie Ogilvy PR stanowi jednoosobową strukturę, za którą odpowiada Piotr Kabała. Agencja planuje przede wszystkim rozwój usług public relations wykorzystujących nowe media. Docelowo Ogilvy PR ma być samodzielną strukturą i w ciągu najbliższych 2 lat zwiększyć zatrudnienie do 15-20 osób.

Źródło:

Media i Marketing, Ogilvy szuka źródeł nowego biznesu, 21.12.05, s. 1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin