Ogilvy Polska obsłuży Lego w pięciu krajach

dodano: 
19.09.2019
komentarzy: 
0

We wrześniu 2019 roku Ogilvy Polska rozpoczęło współpracę z marką Lego. Agencja obsługuje oddział firmy w Polsce oraz kordynuje pracę lokalnych agencji na Ukrainie, Litwie, Łotwie oraz w Estonii. Odpowiada przede wszystkim za PR i influencer marketing. Dodatkowo wspomoże markę w organizacji eventów oraz w działaniach koncepyjnych i kreatywnych.

Do końca 2019 roku współpraca będzie projektowa. Od początku 2020 roku Ogilvy zajmie się całościową obsługą marki, jednak nie informuje o czasie trwania umowy. Z ramienia Ogilvy za działania na rzecz klienta odpowiada Tomasz Cichocki, dyrektor PR.

Lego wybrało agencję w wyniku przetargu. Do tej pory obsługą marki zajmowało się Pi-aR+. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin