Ogłoszono finalistów konkursu Złote Spinacze 2016

dodano: 
04.10.2016
komentarzy: 
2

3 października 2016 ogłoszono listę nominowanych w XIV edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

8 nominacji do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy otrzymała agencja MSLGROUP, po 6 natomiast Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a 5 – Garden of Words.

Wybrane projekty otrzymały nominacje do finału w 27 kategoriach konkursowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 2 grudnia 2016 podczas gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

W tym roku jurorzy po raz pierwszy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Poniżej lista nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

„Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

„Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

PR produktu

„Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP

„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

„Jedno życzenie Pampers i UNICEF” - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

„Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

„Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” - LoveBrands Relations

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Kampania społeczna

„Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy

„HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

„Nie chcę być strażakiem!” - Walk, Fundacja Integracja

Komunikacja wewnętrzna

„Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” - Grayling Poland, Novo Nordisk

„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

„IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

Event komercyjny

„H&M Królestwo” - Endorfina Events, H&M

„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

„Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny

„Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” - Miasto Stołeczne Warszawa

„7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville

„Event społeczny pn. Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

„Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR Warsaw

„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility (CSR)

„ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

„Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” - Martis Consulting, Grupa LOTOS

„8. edycja programu »Po Stronie Natury«” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Social media

„Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

„Reebok »poluje« na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

Business-to-Business PR

„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK

„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland

„The Venture” - MSLGROUP

PR finansowy i relacje inwestorskie

„Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

„Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” - Deutsche Bank Polska

Media Relations

„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

„Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry »Wiedźmin« podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” - Krakowskie Biuro Festiwalowe

„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” - Public Dialog, Ardor Auctions

Employer Branding

„Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” - LINKLEADERS, LUXOFT POLAND

„Poczuj miętę do Capgemini” - Capgemini Polska, MJCC

„Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

Content Marketing

„Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska

„By me” - Porta KMI Poland, Alert Media Communications

Custom Publishing

„Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” - Grupa Żywiec

„Akademia Roca – Łazienka dostępna” - Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric

„Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” - Publicon PR

 

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

„Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska

„Głowa do góry!” – Publicon PR

Finanse

„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK

„IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

„#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

Sektor spożywczy

„Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

„Wargorr w Wedlu” - 24/7Communication

„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

Kultura i Media

„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

„Young Arts Festival” - Fundacja Young Arts

„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Medycyna i Zdrowie

„HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

„Atopowi Bohaterowie” - Havas PR

„Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” - Profile

Sport, turystyka, rekreacja

„Reebok - Be More Human” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness - inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

„Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

„Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations

„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland

„Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

„Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

NGO i Sektor publiczny

„Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

„Open a door to Israel” - Partner of Promotion, Ambasada Izraela

„TworzyMY atmosferę” - Ministerstwo Środowiska, Profile, bringMore advertising

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

„Nie chcę być strażakiem!” – Walk, Fundacja Integracja

„Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

„ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

Efektywność

„Podwórko NIVEA” – MSLGROUP

„Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

„Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

 

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

 

komentarzy:
2

Zobacz także...

Drugi, ostateczny termin to 11 sierpnia. W tegorocznej edycji wprowadzono m.in. 3 nowe kategorie...

Tworząc naszą akcję myśleliśmy – na wzór pszczół miodnych – w kategoriach roju. Podstawą było założenie, że jesteśmy partnerami w działaniu - Katarzyna Jagiełło, z Fundacji Greenpeace Polska o kampanii „Adoptuj pszczołę”...

„W ciągu 10 miesięcy zorganizowaliśmy aż 370 wydarzeń, zaangażowaliśmy 320 stowarzyszeń i fundacji z całej Polski” – o kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” opowiada Łukasz Kędzior z Tesco Polska…

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
05.10.2016
12:55:19
PRoto.pl
(05.10.2016 12:55:19)
Racja, przepraszamy za niedopatrzenie. Już poprawione.
04.10.2016
15:53:53
Cheewbe
(04.10.2016 15:53:53)
Komunikacja Plus też ma 5 nominacji, a nie ma jej wymienionej w leadzie
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin