Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego na starcie

dodano: 
25.05.2005
komentarzy: 
0

Na przełomie maja i czerwca w sklepach sieci Tesco w całej Polsce odbędą się Dni Produktu Polskiego – akcja skierowana do konsumentów, promująca wybieranie polskich produktów na zakupach. Przez dwa tygodnie, poczynając od 26 maja, Polacy podczas codziennych zakupów będą spotykali się z hasłem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę” umieszczonym na plakatach na terenie marketów, a także w gazetce konsumenckiej Tesco.
Pod tą nazwą od zeszłego roku prowadzona jest kampania społeczna skierowana do polskich konsumentów. „Chcemy, żeby akcja prowadzona wspólnie z Tesco była przypomnieniem o tym, jak ważny jest nasz indywidualny wybór zakupowy dla pracy i pomyślności innych ludzi. Po naszej ubiegłorocznej kampanii ludzie zaczęli zdawać sobie sprawę, że kupując taki czy inny produkt decydują do kogo trafią ich pieniądze. Jeśli jakość i cena kilku produktów są porównywalne, dlaczego nie mają trafić do firm dających zatrudnienie w Polsce?” – mówi Michał Czarniecki, rzecznik Fundacji Dajesz Pracę PL. W przyszłości Fundacja planuje organizację podobnych wydarzeń także z innymi sieciami handlowymi.
Fundacja Dajesz Pracę PL od roku zajmuje się promowaniem polskich produktów wśród konsumentów. Oprócz kampanii społecznej czy Dni Produktu Polskiego Fundacja prowadzi także inne działania promocyjne. Najważniejszym z nich jest program wyróżniania polskich produktów znakiem Dajesz Pracę.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin