.

 

OMG dopracowało się PR managera

dodano: 
27.07.2007
komentarzy: 
32

Omnicom Media Group ma PR managera. To nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko objęła Marta Gajowniczek. Odpowiada za komunikację zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Wcześniej pracowała dwa lata w agencji PR Euro RSCG Sensors na stanowisku starszego specjalisty. (kk)

komentarzy:
32

Komentarze

(32)
Dodaj komentarz
04.08.2007
21:37:35
Do Konkurenta
(04.08.2007 21:37:35)
Anonimowo można napisać wszystko, ale żeby jeszcze zmieniać sens czyjejś wypowiedzi ? Konkurencie, przeczytaj raz jeszcze, ze zrozumieniem. A o agencje się nie niepokój, skoro współpracę w branży uważasz za obłudę. Miłego
04.08.2007
20:47:44
modo
(04.08.2007 20:47:44)
Do konkurenta, Chłopie Tobie konkurowanie chyba bielmem zasłania oczy;) polemizujesz chyba nie z Panią Katarzyna, ale ze swoja percepcja świata. Sam pracuje w konkurencyjnej agencji (mam za sobą prace w 3) i mam tez znajomych w innych agencjach. W każdej z nich trzon stanowią doświadczeni ludzie, ale dużo jest tez execow, juniorów jak w każdej firmie. Wiadomo ze struktury sa płaskie, czasami rozwój agencji nie idzie z rozwojem ludzi, ich ambicjami. Wiadomo tez ze niektórzy po prostu nie nadążają. No i co z tego. Jak w każdej branży rotacje sa normalka. Z mojej agencji ludzie akurat odchodzą pracować do klienta. Co do szczerości czy obłudy, to tez Tobie życzę i oczywiście sukcesów w biznesie. Akurat dla nas wszystkich starczy miejsca a powiedzenie ze konkurencja mobilizuje nie jest trywialne:)
04.08.2007
20:05:49
Konkurent
(04.08.2007 20:05:49)
Szanowna Pani Katarzyno, to co Pani napisała, niestety mnie nie przekonuje. Po pierwsze: na jakiej podstwie twierdzi Pani, że osoby zatrudniane w agencjach Pr to osoby młode i niedoświadczone. Sam pracując w agencji stykam się z osobami o wiele większym doświadczeniu w branży niż ja (od 5 lat). Jeśli w Sensors PR dominuje model przez Panią przedstawiony to Państwa Klienci w tej chwili powinni być mocno zaniepokojeni. To po pierwsze. Po drugie: Jeśli firma nie potrafi zmotywować własnych pracowników do dalszej z nią współpracy, to jest jasny dla mnie komunikat, że nie dba o nich. A jeśli mowa tu o agencji PR to znowu niepokoję się o Państwa Klientów. Relacje wewnętrzne nie są widać Państwa mocną stroną. I po trzecie w końcu: Twierdzi Pani, że życzy byłym pracownikom świetlanej przyszłości zawodowej, rywalizacji z Sensors PR na polskim rynku usług PR..... Pani wierzy w to co pisze?..... Więcej szczerości i mniej obłudy, P
04.08.2007
9:24:13
katarzyna przewuska
(04.08.2007 9:24:13)
Drodzy Państwo, każdą firmę consultingową, a za taką uważam agencję PR, charakteryzuje duża rotacja wśród pracowników, dla których jest to pierwsze miejsce pracy. Zatrudnialiśmy i będziemy zatrudniać osoby najbardziej utalentowane, nieprzeciętne, kreatywne, z pomysłem na siebie, poszukujące nowych wyzwań, które będą rozwijać karierę u nas lub – jeśli uznają, że tempo zmian jest za małe lub za duże, po paru latach poszukają nowego miejsca dla siebie. W ciągu trzech lat nasza firma dołączyła do grona wiodących agencji PR w Polsce, mimo że wielu uznawało ten cel za niemożliwy do osiągnięcia. Nie zrezygnujemy z naszych standardów pracy i dalej będziemy realizować przyjętą strategię rozwoju, nie przejmując się negatywnymi opiniami, które zawsze towarzyszą liderowi. Cieszę się, że wielu spośród naszych byłych pracowników pięknie rozwija swoje kariery zawodowe, kibicuję im i życzę powodzenia (z resztą doskonale o tym wiedzą, bo pozostajemy w kontakcie). Tymczasem nasz obecny zespół, wzbogacony o nowe talenty, kontynuuje i rozwija ciekawe projekty i sięga po nowe wyzwania. Wszystkie osoby zainteresowane pracą w Euro RSCG Sensors odsyłam na www.sensors.pl (lub rekrutacjaPR@eurorscg.pl). Pozdrowienia dla całego zespołu Euro RSCG Sensors :) i wszystkich obecnych na tym forum.
03.08.2007
20:41:35
z dystansem
(03.08.2007 20:41:35)
przepraszam za literówkę. Szczególne przeprosiny należą się Vaderowi, który na tym forum poczuł się wyjątkowo podle w towarzystwie takiego "PRowca" jak ja. Możem niegodzien... do V - zabawne jest to co piszesz, bo kulisy sensorowych perypetii zna chyba cała branża:) po pierwsze dlatego, że odeszło tyle osób i do tylu miejsc, że wszystko rozeszło się metodą WOM. po drugie dlatego, że podobno ludzie z sens. wciąż chodzą na interviews:-)
01.08.2007
12:28:22
Vader
(01.08.2007 12:28:22)
A czy ja w jakimś akapicie wspominałem o Sensorsach? Czytaj ze zrozumieniem, v. Pisałem ogólnie o agencjach. Pozdrwiam.
01.08.2007
11:30:00
v
(01.08.2007 11:30:00)
Skoro nie pracujesz w Sensors, to nie znasz kulisow. A skoro tak jest - to po co sie wypowiadasz na tematy, o ktorych nie masz pojecia...
31.07.2007
23:16:57
Vader do Jeszcz...
(31.07.2007 23:16:57)
Owszem lubię czasem pomanipulować. :) ale nie pracowałem/nie pracuję u Pani Kasi Przewuskiej, więc nie mam żadnego interesu, by chronić Sensorsów. :) Pozdrawiam.
31.07.2007
19:48:16
do "do E tam"
(31.07.2007 19:48:16)
jak sie chcesz dowiedzieć czegoś wiecej o Sensors popros o informacje sensors@sensors.pl i nie zapomnij sie podpisać, tak Ci szkoda, ze ludzie przestali anonimowo plotkowac
31.07.2007
19:34:52
Jeszcze jedno...
(31.07.2007 19:34:52)
mam wrażenie, że bardzo ładnie ta dyskusja została zmanipulowana. nikt już nie mówi o kłopotach sensors. teraz gadamy o tym jakie to mamy słabe płace. brawo dla manipulatora/ów. Widać świetną robotę PRowską.
31.07.2007
19:31:39
do E tam
(31.07.2007 19:31:39)
Mów gdzie pracujesz! składam CV! Vader - z tą kreatywnością to nie jest do końca tak jak mówisz. Kadra zarządzająca korzysta z pomysłów specjalistów. Tylko że sama się pod nimi podpisuje:)
31.07.2007
16:27:02
E tam
(31.07.2007 16:27:02)
Pracuje w sieciowce, wczesniej pracowalem w polskiej agencji. Zarobki są na tym samym poziomie. Szef działu - około 7-8 tys netto, Account M 4-5 tys netto, S Account Exec 3-4 tys netto. Sądzę, że inne agencje mają podobne stawki.
30.07.2007
20:53:47
Vader
(30.07.2007 20:53:47)
Oczywiście, że nie w każdej mniejszej bądź średniej agencji są skrrmniejsze warunki płacowe. To wszystko zależy od relacji: szef-pracownicy i wkładu w rozwój firmy. Natomiast w dużych agencjach (zwłaszcza tych ZFPR-owskich i/lub sieciówkach) często jest duża presja, działanie jako trybik w wielkiej machinie, często ograniczanie kreatywności (trudno przebić się z pomysłami przez mur obojętności pewnych siebie Account Menagerów/Directorów) oraz bywa jak to ujął 'z dystansem' "wycisk". No ake cóż... Każdy ma wolny wybór gdzie chce pracować. Poza tym sieciówki nie przyjmują ludzi ot tak, z łapanki (zresztą jak większość szanujących się agencji). Pozdrawiam.
30.07.2007
16:32:00
do vadera
(30.07.2007 16:32:00)
nie wiem, skąd u Ciebie wnioskowanie, że w mniejszych agencjach mniej się zarabia.... oczywiście umowy z klientami i budżety nie sa tak okazale, ale płace to zupełnie odrębna kwestia, pracując w sieci utrzymujesz nie tylko swojego szefa, ale także "zachłannych" właścicieli:) w przypadku dużych koncernów - skłonność do przykręcania ponad miarę śruby może być aż nadto wyćwiczona, pozdrawiam
30.07.2007
16:20:49
Vader do "do z ...
(30.07.2007 16:20:49)
Ale małe agencje też moga mieć małe pole manewru. Owszem, panuje tam rodzinna atmosfera, ale płace mniejsze, bo mniejsi klienci. I koło się zamyka. Pozdrawiam.
30.07.2007
14:04:47
do z dystansem
(30.07.2007 14:04:47)
a skad to pomysł, że sieciowe agencje są wzrorem do nasladowania skoro same uprawiaja wyzysk - dyskusja dot. Sensors, czyli agencji sieciowej.
30.07.2007
11:42:29
Vader do z dystansem
(30.07.2007 11:42:29)
Pisze się "rzekomo" mój drogi PR-owcu. ;)
29.07.2007
9:09:12
z dystansem
(29.07.2007 9:09:12)
z komentarzy wynika, że niektóre osoby na tym forum bardzo dużo wiedzą o sensors. czyżby byli/obecni pracownicy znaleźli miejsce, w którym mogą powylewać swoje żale i trochę podbudować ego? P.S. To że żekomo we wszystkich agencjach źle się płaci, pracuje w weekendy i po godzinach jest bardzo złe i trzeba to piętnować i głośno o tym mówić!! Dlatego właśnie czołowe, stabilne firmy powinny odcinać się od stereotypu "wyciskarek". To jest zadanie właśnie dla takich agencji jak Sigma, Sensors, Partnersi, Edelman i reszta sieciówek z czołówki.
27.07.2007
20:50:35
Konkurent
(27.07.2007 20:50:35)
a w ktorej agencji dobrze sie placi, nie pracuje po godzinach, w weekendy i awansuje co rok. Dajcie namiar to juz lece i wysylam cv ;)
27.07.2007
19:38:27
Z
(27.07.2007 19:38:27)
W Sensors nie szanuje się pracowników ani ich pracy.
27.07.2007
18:40:23
y
(27.07.2007 18:40:23)
pyt do sfrustrowanego - domyslam sie, ze masz na mysli sensors ?
27.07.2007
15:57:02
sfrustrowany
(27.07.2007 15:57:02)
...najgorzej zarządzana firma z jaką miałem kiedykolwiek doczynienia....
27.07.2007
15:52:02
X
(27.07.2007 15:52:02)
OMG rośnie w sile to i PR bardziej potrzebny. Świadoma firma ! Słusznie !
27.07.2007
15:18:47
x
(27.07.2007 15:18:47)
Jest jeden powod, by pracowac w Sensors - punkt w CV. A jesli chodzi o minusy oprocz zarobkow to m.in. duzo pracy po godzinach i w weekendy oraz brak mozliwosci awansu - na wyzsze stanowiska zatrudnia sie osoby z zewnatrz.
27.07.2007
14:39:18
Eee
(27.07.2007 14:39:18)
zarobki ok?! dobre sobie...
27.07.2007
14:12:47
c.
(27.07.2007 14:12:47)
To prawda, od początku tego roku z Sensors odeszło 10 osób, w tym 5 w ciągu jednego tygodnia.
27.07.2007
13:30:02
A.
(27.07.2007 13:30:02)
Serio 10? Toż to prawdziwy exodus. Agencja, było nie było jedna z największych i wydawałoby się i zarobki, i atmosfera OK...
27.07.2007
12:56:38
jastrun
(27.07.2007 12:56:38)
z agencji Sensors w ostatnim czasie odeszło ponad 10 osób, to nie może być przypadek...
27.07.2007
12:38:35
A
(27.07.2007 12:38:35)
Sensorsi tracą pracowników i zdobywają nowych klientów? Albo standard obslugi jest niski, albo wszyscy tam zapierniczają po godzinach..
27.07.2007
12:24:10
K
(27.07.2007 12:24:10)
powodzenia Martus !
27.07.2007
12:23:56
aa
(27.07.2007 12:23:56)
"dopracowało się"? co to za tytuł?! czy PRoto "dopracowało" się wreszcie jakiegoś nowego "kreatywnego" redaktora?
27.07.2007
12:10:33
?
(27.07.2007 12:10:33)
Czy w Sensors jeszcze ktos pracuje? Ta agencja ma chyba najwiekszy odplyw pracownikow...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin