Opinie

23.03.2017

Najnowszą kampanią firma wpasowuje się w metodę angażowania odbiorców „po bandzie”. Komentujący dla PRoto.pl zwracają uwagę, że kolejna taka strategia może spowodować, że uodpornimy się na bezinteresowną pomoc drugiej osoby w internecie...

20.03.2017

Zapytaliśmy ekspertów, jak zachować się w sytuacji, która przytrafiła się profesorowi Robertowi Kelly'emu. Jego wywiad dla BBC przerwały dzieci...

16.03.2017

„To bardzo zły spot, który silnie utrwala stereotypy związane z rolami płciowymi” - ocenia Urszula Nowakowska, dyrektor Centrum Praw Kobiet...

13.03.2017

Przywódcy unijni zdecydowali, kto przez następne 2,5 roku będzie szefem Rady Europejskiej. 27:1 – to  wynik Donalda Tuska. „I samobójczy strzał Polski” – uważa dr Wojciech Szalkiewicz, odnosząc się do faktu, że rząd Beaty Szydło jako jedyny głosował przeciwko reelekcji polityka-rodaka...

08.03.2017

Łukasz Jakóbiak celowo „zrezygnował z bycia zupą pomidorową, którą lubią wszyscy”, a przy tym osiągnął znakomity efekt PR, jeśli chodzi o zasięg...

28.02.2017

„Aż trudno uwierzyć, że w globalnej korporacji dochodzi do sytuacji, gdzie dział marketingu nie panuje nad procesem akceptacji, ogólną komunikacją oraz własnymi kanałami. Oznacza to tylko jedno: totalny bałagan”

27.02.2017

Scena z tegorocznych Oscarów mogłaby spokojnie znależć się w scenariuszu komedii pomyłek. Jak jednak podejść do tego zagadnienia pod kątem wystąpień publicznych? Komentują Przemysław Mitraszewski, Joanna Delbar i Krystian Dudek...

12.01.2017

Ten rok w kontekście marketingu politycznego upłynie m.in. pod znakiem coraz bardziej postępującej tabloidyzacji polityki i zaogniającej się rywalizacji między dwoma obozami politycznymi – twierdzą eksperci...

12.01.2017

Influencer marketing będzie się nadal rozwijał – twierdzą zapytani przez PRoto.pl eksperci. Coraz ważniejsi będą także liderzy opinii z mniejszymi zasięgami, którzy otaczają się jednak zaangażowaną społecznością...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin