REKLAMA

Opinie

RODO
23.05.2018

O RODO w praktyce mówią Łukasz Wilczyński z Planet PR, Paweł Soproniuk z Neuron Agencja Public Relations i Magdalena Błaszczak z PR Calling...

19.04.2018

„Lepiej powierzać zadania realizowane za publiczne pieniądze fachowcom niż przypadkowym urzędnikom czy partyjnym kolegom”...

13.04.2018

„Metoda skruszonego i naiwnego »grzesznika mimo woli« zdała egzamin” – ocenia Zbigniew Lazar...

20.03.2018

Premier przyznająca nagrody sobie samej, Jarosław Gowin, któremu „nie starcza do pierwszego”, wydatki pracowników MON-u – jaki wpływ mogą mieć te wydarzenia na wizerunek PiS-u?

08.03.2018

Dzień Kobiet to dobra okazja do dyskusji o pozycji kobiet w biznesie, o ich wizerunku jako liderek. Jak są postrzegane? Jakie bariery napotykają na swojej zawodowej drodze?

05.03.2018

Vero nie jest aplikacją nowatorską i ma niewielkie szanse na zdetronizowanie najpopularniejszych portali społecznościowych...

06.02.2018

Anna Mierzyńska, Wiesław Gałązka i dr Wojciech Szalkiewicz komentują dla PRoto.pl dyplomatyczny spór związany z nowelizacją ustawy o IPN...

29.01.2018

Eksperci wskazują, że firmy nigdy nie powinny przyjmować agresywnej postawy wobec liderów opinii czy ujawniać korespondencji z nimi...

19.01.2018

Czy modyfikacje algorytmu serwisu oznaczają rewolucję w komunikacji firm, a co za tym idzie – w pracy specjalistów ds. mediów społecznościowych i PR-owców?

Strony

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin