.

.

Opinie

Uber kryzys wizerunkowy hakerzy RODO
13.12.2017

„Raport »Global Risk Report 2017« wśród dziesięciu ryzyk o największym prawdopodobieństwie wystąpienia na piątym i szóstym miejscu podaje wycieki danych i cyberataki. Nie ma co liczyć, że taki problem ominie firmę”...

15.12.2017

Social media w 2017 roku zdominowały zmiany na Instagramie i rozwój funkcji Stories. Stale rozrasta się także Facebook, który coraz mocniej stawia na treści wideo...

14.12.2017

Coraz więcej marek zaczyna doceniać działania contentmarketingowe. Eksperci twierdzą, że marketing treści w 2017 roku został zdominiowany przez wideo. Na co jeszcze zwracają uwagę?

14.12.2017

O ile rok 2016 był zdaniem ekspertów czasem bez spektakularnego kryzysu, o tyle w roku 2017 mogliśmy zaobserwować liczne sytuacje kryzysowe, z którymi musiały mierzyć się marki...

07.12.2017

Eksperci – Klara Banaszewska, Marlena Wilińska-Ciechońska i Piotr Talarek – oceniają, czy w związku ze zmianą agencje będą musiały wprowadzić 24-godzinne dyżury...

16.11.2017

Zapytaliśmy ekspertów, czy odejście rzeczniczki prasowej Kevina Spaceya w sytuacji kryzysowej było etyczne i czy taka sytuacja może zaszkodzić wizerunkowi specjalisty…

30.10.2017

Paweł Bylicki (Public Dialog), Emila Zakrzewska-Koszel (PSPR) i Aleksander Rzepecki (Mercedes-Benz Cars) komentują dla PRoto, jak nowe przepisy o ochronie danych osobowych wpłyną na branżę PR...

30.08.2017

W związku z ostatnimi kryzysami marek zapytaliśmy specjalistów o to, dlaczego branża nie uczy się na błędach i czy takie sytuacje są wpisane w specyfikę działań w mediach społecznościowych...

11.08.2017

Zapytaliśmy ekspertów, czy działania, które podjął Maspex, są odpowiednie z wizerunkowego punktu widzenia, czy kryzys może zaszkodzić marce Tiger...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin