Opinie

public relations
13.01.2022

„Wielka Rezygnacja, czyli wywołana pandemią fala wypalenia zawodowego i odejść z pracy, rzuca firmom nowe wyzwanie”...

12.01.2022

„Ten rok pokaże, że uwzględnienie kwestii ESG w strategii biznesowej nie jest chwilowym trendem..."

11.01.2022

Nieautentyczność w przekazach marek, bierność czy dezinformacja – między innymi o takich przyczynach mówią eksperci...

10.01.2022

Organizatorzy akcji wykorzystają potencjał mediów społecznościowych...

23.12.2021

„Nawet najbardziej konserwatywne branże zaczęły przenosić swoje komunikaty do digitalu"...

23.12.2021

„Zmiany, które zaszły na rynku, dla wielu pracodawców były szokiem”...

23.12.2021

Mijające 12 miesięcy przyniosło też refleksję nad wpływem mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne...

23.12.2021

„W mijającym roku CSR znacząco wyłonił się z cienia PR-u”...

23.12.2021

Widoczny był roździęk między deklaracjami a realnymi działaniami, kryzys wiarygodności social mediów i influencerów...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin