Opus B z nową identyfikacją wizualną

dodano: 
28.01.2020
komentarzy: 
0

„Zmieniamy siebie i nasze podejście do komunikacji marketingowej” – czytamy na stonie internetowej Opus B. W styczniu 2020 roku Agencja reklamowa z Krakowa wprowadziła nowe logo, system identyfikacji i sposób myślenia o markach.

Jak podaje Opus B, „Be Visible!” to ścieżka mierzenia się z wyzwaniami, które klienci stawiają przed zespołem. Marki obsługiwane przez agencję mają rzucać się w oczy.

Witek Libera, Strategy Director, mówi: „W Opus B sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły, a także wspiera te, które dopiero muszą stać się widoczne (...)”.

Zdaniem zespołu oprócz widoczności klienta, ważna jest również rozpoznawalność jego agencji.

Jak tłumaczy Piotr Olszewski, Genareal Creative Director, „Nowe logo (...), pomimo iż w całości złożone z liter, nie powstało w oparciu o żaden dostępny font. Każdy znak został przez nas skonstruowany od nowa. Dzięki temu jest bardzo zauważalny. Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon. Wzbogacają system, dodają mu emocji i w czytelny sposób osadzają go w świecie internetu, poprzez nawiązanie do emotikonów. Projekt jest na tyle elastyczny i uniwersalny, że doskonale odnajduje się w połączeniu z innymi stylistykami, które tak szybko zmieniają się we współczesnym świecie”.

Nowe logo

Poprednie logo

Agencja stawia na kompetencje i rozwój. „Nie trwamy cały czas w raz przyjętym sposobie pracy. Cyklicznie odświeżamy nasze podejście do komunikacji marketingowej. (...) Zmieniamy siebie i to jak się prezentujemy. Lubimy trudne wyzwania marketingowe i zdecydowane działania (...)” – tłumaczy Joanna Kozłowska, Managing Director w Opus B. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin