.

 

#CityIsReady. Polskie miasta kontynuują akcję dotyczącą bezpiecznego przyjmowania turystów

dodano: 
01.06.2020
komentarzy: 
0

W maju 2020 roku w Polsce zniesione zostały niektóre ograniczenia związane z epidemią koronawirusa – w tym te dotyczące hoteli, miejsc noclegowych i turystów. Przez sześć tygodni prowadzona była akcja #CityWillWait, w ramach której przypominano mieszkańcom i turystom o najciekawszych miejscach i atrakcjach, które będzie można odwiedzać po złagodzeniu restrykcji. Teraz organizacje turystyczne z największych polskich miast kontynuują kampanię pod nowymi hasłami – #CityIsReady i #JesteśmyGotowi.

Akcja, której pomysłodawcą był Gdańsk, rozszerzyła się o kolejne miasta – Łódź, Poznań, Warszawę, Lublin, Olsztyn, Toruń, Sopot, Kielce, Opole, Kraków, Szczecin i Gdynię. Jak informują organizatorzy, kampania #CityWillWait, pokazująca turystykę online, dotarła do ponad miliona odbiorców i została doceniona za granicą – znalazła się w katalogu dobrych praktyk „An ECM Guide to Sustainable Recovery”, wydanym przez European Cities Marketing, europejską sieć zrzeszającą ponad sto miast.

Tak jak do tej pory, akcja będzie prowadzona w mediach społecznościowych miast – pokazywane będą miejskie atrakcje, takie jak pomniki czy miejsca historyczne. W nowej odsłonie kampanii nacisk zostanie położony jednak na promocję już dostępnych atrakcji turystycznych i bezpiecznych form spędzania wolnego czasu. Organizatorzy zwracają uwagę na tereny zielone – morza (Gdańsk, Gdynia, Sopot), rzeki (Warszawa, Toruń, Kraków), jeziora (Olsztyn, Poznań, Lublin), lasy, parki czy rezerwaty geologiczne (Kielce) – które stają się naturalnym uzupełnieniem oferty turystycznej miast, bazującej na dziedzictwie kulturowym, a w wielu przypadkach działalności sektora MICE (targi i kongresy).

Organizatorzy nie określają terminu zakończenia akcji. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin