OS3 z działem e-commerce

dodano: 
22.07.2013
komentarzy: 
0

OS3 wzmocniła kompetencje e-commerce. Nowa oferta obejmuje przygotowanie strategii budowania pozycji firmy w internecie, zaprojektowanie i optymalizację strony www lub sklepu, architekturę sprzedaży, działania SEO i SEM oraz doradztwo. Za rozwój działu odpowiada Michał Kulka.

„Sprzedaż w internecie stała się o wiele bardziej efektywna niż w kanale tradycyjnym. Polacy coraz chętniej decydują się na zakup on-line. Nie ograniczają się jedynie do gier, sprzętu komputerowego czy książek. Coraz częściej wybierają również usługi bankowe oraz ubezpieczenia. Podjęcie odpowiednich kroków zapewni pozyskanie nowych klientów” – komentuje Michał Kulka, doradca zarządu OS3 Group z piętnastoletnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu.

Kulka dotychczas pracował na takich stanowiskach jak dyrektor marketingu i sprzedaży sklepu internetowego Merlin.pl i dyrektor marketingu Noble Bank. Pracował również w takich firmach jak Sales&More, Noble Concierge, Onet.pl, Expander.pl, Grono.net i Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile).

Odsłona projektu przewidziana jest na wrzesień. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin