.

 

Osiem agencji rywalizuje o budżet warszawskiej ASP

dodano: 
25.03.2011
komentarzy: 
2

Osiem firm chce promować inwestycje budowlane warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Planuje ona m.in.  postawienie nowego gmachu uczelni oraz rozbudowę obecnego. Najtańszą ofertę w przetargu, w którym jedynym kryterium wyboru jest cena, złożyła firma ERMAT (wartą 35 tys. zł. brutto).

Poza nią startują jeszcze: Reputation Managers (z ofertą za 139 tys. zł), PRS (140,5 tys. zł), Link PR (213,3 tys. zł), Justa PR (234 tys. zł.), Go Culture (344,8 tys. zł), ComPress (357 tys. zł), oraz Hype PR (364,3 tys.).

Warszawska ASP na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła 150,7 tys. zł brutto. (ks)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.03.2011
1:07:53
M Buszman
(26.03.2011 1:07:53)
mocno siedze w kwestiach PR uczelni i najpierw ucieszyłam się jak przeczytałam, że ASP szuka agencji PR. A potem jak przeczytałam o kryterium ceny... opadły mi ręcę, szkoda ze tak to wygląda. Sensowne strategie PR będą szczególnie potrzebne uczelniom, kiedy wejdzie znowelizowana ustawa o szkolnictwie wyższym, stawia na kontakty uczelni z otoczeniem
25.03.2011
9:27:14
mbucz
(25.03.2011 9:27:14)
Gratulujemy ASP debilnych kryteriów wyboru oferenta!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin