Ostatnie dni głosowania na Nagrodę Publiczności w konkursie Złote Spinacze!

dodano: 
18.11.2019
komentarzy: 
0

Jeszcze do 21 listopada 2019 roku można oddawać głosy na Nagrodę Publiczności w konkursie Złote Spinacze. W tej wyjątkowej kategorii, której PRoto.pl jest partnerem, każdy może poczuć się jak juror.

To już trzecia edycja Nagrody Publiczności, którą nasz portal organizuje wraz ze Związkiem Firm Public Relations. W tym konkursie biorą udział projekty, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach, a także wyraziły zainteresowanie uczestnictwem już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.

O uznanie internautów rywalizuje w tym roku 26 projektów:

1. A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci, OLX, 180heartbeats + Jung v Matt

2. Aktywne Szkoły MultiSport, Benefit Systems, Fundacja V4Sport

3. #BiegunK, czyli jak mówić o biegunce?!, 38 Content Communication

4. Czyste Tatry ekoMałopolska, Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Tatrzański Park Narodowy, 5. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Jan Niezbędny, GetHero

5. Demokratyzacja BIO, Carrefour Polska

6. Dziękujemy!, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, vintom.

7. Elektromobilność na polskim niebie, Partner of Promotion, Fortum

8. Event Creators by Nite, LABCON, adidas

9. #GotowiNaZmiany, Sage, Monday Public Relations

10. #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock, Horeca Group

11. „Jeden dzień – wart całe życie”, Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw

12. Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24, Imago Public Relations, Agencja 2012

13. Kampania wspierająca premierę serialu HBO Ślepnąc od świateł, HBO Polska

14. KUKBUK Poleca: odkrywamy dobra lokalne, RingPR (Smart Media Group), Wydawnictwo KUKBUK

15. MultiSport Index 2019, Benefit Systems, Kantar

16. Opowiadamy Polskę światu, MSL

17. Pies na służbie, Testa Communications

18. Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu, CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP

19. „Podlaskie. Zasil się naturą” – kampania regionu, White Bits

20. Przewodnik społeczności Facebooka po Krakowie, Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook

21. Raport „Klimat ryzyka” i kampania #niezaklinaj, Polska Izba Ubezpieczeń, OneMulti, Deloitte Polska, Hi.agencja

22. Rebranding Santander Bank Polska, Santander Bank Polska

23. Skąd wziąć 14 milionów? Dziewczyny lobbują dla hospicjum, Maja Michalak, Marta Mariańska, Stowarzyszenie Hospicjum Łódzkie

24. Stranger e-learnings – thriller językowy, MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI

25. Tak dla 5G – fakty kontra fake newsy, Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

26. Wypożyczalnia choinek Volvo, Cohn & Wolfe

Bardziej szczegółowo z projektami można zapoznać się za pośrednictwem specjalnej platformy glosowanie.zlotespinacze.pl, na której także odbywa się głosowanie. Znajdują się tam krótkie opisy projektów oraz specjalnie przygotowane postery.

UWAGA! Każdy internauta ma możliwość oddania tylko jednego głosu na jeden wybrany projekt.

Głosowanie trwa do 21 listopada do godz. 24:00. Zwycięzca w tej kategorii zostanie ogłoszony poznamy podczas gali Złotych Spinaczy, która odbędzie się 6 grudnia 2019 roku.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest partnerem Nagrody Publiczności oraz patronem medialnym konkursu Złote Spinacze. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin