.

 

Oświadczenie On Board PR

dodano: 
27.02.2009
komentarzy: 
3

W nawiązaniu do publikacji w magazynie Press, z której skrót spotkał się na PRoto z licznymi komentarzami Czytelników, agencja On Board PR zdecydowała się na wydanie następującego oświadczenia

„Szanowni Państwo,

W ostatnim wydaniu miesięcznika „Press” ukazał się artykuł na temat firmy On Board Public Relations. Jego lektura sprawiła przykrość zarówno obecnym jak i byłym pracownikom On Board PR. W tekście znajdują się informacje na temat specjalizacji naszej firmy, które nie odpowiadają prawdzie. Dlatego uważam za konieczne odnieść się do tez przedstawionych w artykule. Nie zmieniamy profilu firmy. Od ponad 10 lat zajmujemy się strategią komunikacji i uważamy doradztwo w tym zakresie za główny obszar specjalizacji On Board PR. Sugestie, że decyzję o takim kierunku rozwoju firmy podjęliśmy dopiero w tym roku są nieuzasadnione. Świadczą o tym zarówno realizowane przez nas wcześniej projekty jak i podejmowane działania badawczo-rozwojowe czy aktywność w ramach globalnej sieci ECCO Network, którą współtworzymy z kilkudziesięcioma firmami z całego świata. Relacje z mediami zawsze traktowaliśmy jako bardzo ważny element naszej pracy, ale nie postrzegaliśmy ich nigdy jako najważniejszego zadania firm public relations. O słuszności takiego podejścia do rozwoju świadczy zaufanie klientów różnych branż, którzy w ciągu ostatnich lat powierzali nam planowanie komunikacji związanej z wprowadzaniem na rynek nowych produktów, zmianami wewnętrznymi, edukacją itp.

Nie ulega zmianie struktura firmy. Tak jak wcześniej, obsługa projektów jest realizowana przez trzy niezależne działy On Board PR – Corporate PR, Brand PR i Healthcare. Taki podział kompetencji – na komunikację korporacyjną, komunikację marek i związaną z produktami zdrowotnymi – nie jest wynikiem wprowadzanych w ubiegłym roku zmian.

W On Board PR zatrudnionych jest obecnie ponad 40 osób – doświadczonych fachowców, których bardzo cenimy. Wysoko oceniamy też profesjonalizm konsultantów, którzy już z nami nie pracują, a którzy są współautorami sukcesów naszej firmy. Wszelkie zmiany, które konsekwentnie wprowadzamy, od wielu lat realizują strategię naszego rozwoju. Słuszność wybranej drogi potwierdzają m.in. sukcesy naszych klientów i nagrody dla realizowanych na ich rzecz projektów, obecność On Board PR na liście najszybciej rozwijających się na świecie firm PR czy też sukcesy ukraińskiego oddziału naszej firmy otworzonego w ub. r.

Z poważaniem

Norbert Ofmański”

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
27.02.2009
12:19:16
ania
(27.02.2009 12:19:16)
kolejny krok rozmywania przekazu. treścią wszelkich wątpliwości komentatorów poprzedniego niusa było mijanie sie z prawdą pana prezesa. i zarzut "że zmiany dotyczą ostatniego roku" czy innego okresu nie był kluczowy. a tak... wyszło, że jednak był.
27.02.2009
12:13:26
A co to jest?
(27.02.2009 12:13:26)
Ale to jest wyjaśnienie, które niczego nie wyjaśnia tak naprawdę, a na dodatek to laurka. Czemu to ma służyć? Zagłaskaniu dzikiego kota?
27.02.2009
11:10:11
Były pracownik
(27.02.2009 11:10:11)
Cieszę się, że takie słowa padły. Pewnie gdyby padły trochę wcześniej, nie byłoby tej niepotrzebnej przepychanki słownej, która zdeformowała obraz - zarówno ten ON, jak i OFF board (i - co ważne - udałoby się uniknąć niektórych komentarzy na żenująco niskim poziomie)... Gratulacje za Impaktora - dla wszystkich współautorów sukcesu
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin