Oszukani przez pozycjonowanie

dodano: 
27.01.2010
komentarzy: 
1

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna wykorzystała markę innej uczelni, żeby prowadzić swój nabór w Internecie - informuje internetowe wydanie Gazety Wyborczej.

Dziennikarze ustalili, że wpisując w wyszukiwarce nazwę uczelni Polish Open University (lub jej skrót POU), kandydaci byli przenoszeni na stronę Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego (w skrócie PUW) - internetowej wersji studiów AHE.

AHE udało się to dzięki wykupieniu linku sponsorowanego. Kandydaci szukający studiów wpisywali „Polish Open University” lub „POU”, na pierwszym miejscu pojawiał się napis „Polish Open University”, a pod spodem: ‘Nie, dziękuję - Wybieram PUW”. Po interwencji Gazety Wybroczej uczelnia zmieniła reklamę. Po wpisaniu „Polish Open University” pojawia się „PUW”, ale tylko pod własną nazwą. (bs)

Źródło:

Gazeta.pl, Jak AHE nabierało studentów, Aleksandra Pezda, Tomasz Grynkiewicz
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.02.2010
21:16:20
hmmm
(01.02.2010 21:16:20)
perełka piarowa.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin