PAIH z konkursem na strategię prezentacji Polski na EXPO 2020

dodano: 
16.10.2019
komentarzy: 
0

Zespół Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, który organizuje polski pawilon na wystawę EXPO 2020 w Dubaju, szuka firmy, która wykonałaby strategię prezentacji Polski dzięki materiałom multimedialnym. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną i zostanie zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na dalszą współpracę przy współtworzeniu ekspozycji. Zgłoszenia przyjmowane są do 29 października 2019 roku.

Uczestnicy mają przygotować część strategiczną, która powinna zawierać koncepcję prezentacji kraju, oraz kreatywną, obejmującą opracowanie dwóch próbek materiałów (wideo i animację). Jak wynika z regulaminu, PAIH rekomenduje zorganizowanie pawilonu wokół tematów zrównoważonego rozwoju, mobilności, technologii, współpracy międzynarodowej i natury. Hasło ekspozycji to „Creativity inspired by nature”.

Prace będzie oceniać Sąd Konkursowy, w którym znajdą się eksperci rynkowi, przedstawiciele resortów i członkowie zespołu organizującego polski pawilon na EXPO 2020. Zwycięzca konkursu, oprócz zaproszenia do dalszych prac, otrzyma 20 tys. zł brutto. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca dostaną, kolejno, 10 i 5 tys. zł.

Łączny budżet przeznaczony na realizację zadań konkursowych to 3 mln zł.

Szczegóły dostępne są na platformie zakupowej PAIH.

W ostatnich tygodniach PAIH rozstrzygnęło też konkurs na identyfikację wizualną polskiego pawilonu. PRoto.pl opisywało jego wyniki. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin