Papier do lamusa?
W Pulsie Biznesu Dodatek możemy przeczytać o roli papierowych wizytówek i papieru firmowego w kształtowaniu wizerunku firmy. Pomimo tego, że coraz więcej firm decyduje się na przechowywanie swoich dokumentów w formie elektronicznej „(…) nie jest jeszcze możliwe, by papier całkowicie zniknął z firm, a nawet wręcz przeciwnie – jego ilość wciąż rośnie” – mówi Paweł Lizakowski z Content Management.
O tym, jaką rolę w postrzeganiu przedsiębiorstwa mogą pełnić papier firmowy i wizytówki, mówi Ryszard Solski z Sigma International: „Wizerunek firmy, jej postrzeganie wśród klientów to również jej kapitał. Dlatego warto w ten sposób budować zaufanie do firmy, ułatwiać jej relacje z kontrahentami i partnerami biznesowymi. W dłuższym czasie przełoży się to na konkretne pieniądze”. Mimo wszystko wizytówki i papier firmowy, jak pisze autor artykułu Emil Górecki, powoli stają się coraz rzadszą formą promocji. Wynika to między innymi z faktu, iż zastąpienie dokumentów papierowych elektronicznymi jest bardziej opłacalne i umożliwia szybszy dostęp do archiwów. (jk)