Partner of Promotion w Pekinie i Szanghaju

dodano: 
16.09.2013
komentarzy: 
0

Partner of Promotion otworzyło placówki w dwóch największych miastach w Chinach - Pekinie i Szanghaju. Koordynatorem chińskich placówek został William Li, posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w public relations oraz marketingu.

„Chiny to jeden z bardzo perspektywicznych kierunków dla polskich firm. Dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie stałych placówek partnerskich w Pekinie i Szanghaju. Dzięki temu możemy zaoferować klientom prowadzenie działań komunikacyjnych, również na tym rynku. Dość długo analizowaliśmy, czy decydować się na jedną czy dwie placówki, jednak mając na względzie wielkość kraju i odmienność regionów, których centrami ekonomicznymi są oba miasta, zdecydowaliśmy się na dwie lokalizacje” – mówi Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion.

Koordynatorem chińskich placówek jest William Li, posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w public relations oraz marketingu. Placówki zostały otwarte na bazie porozumienia partnerskiego z agencją PR People Consultancy, która swoją siedzibę ma w Hongkongu.

Uhi Hui, właścicielka i CEO PR People Consultancy, podkreśla, że „Chiny i Polska budują coraz bliższe relacje ekonomiczne i gospodarcze. Ostatnie deklaracje pokazują, że Chiny planują nawet podwojenie swoich obrotów z Polską w najbliższych 5 latach. Z naszą globalnym myśleniem i lokalnym działaniem na pewno będziemy w stanie budować dobre relacje dla polskich firm na chińskim rynku”

Rok temu Partner of Promotion uruchomiła swój własny oddział w Moskwie. Od 2006 roku agencja, w ramach zbudowanej przez siebie sieci Central Eastern Public Relations Network, koordynuje także projekty na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Za nadzór nad placówkami partnerskimi w Chinach, Rosji oraz w Europie odpowiada Anna Hahn-Leśniewska, client service director agencji Partner of Promotion. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin