Partner of Promotion z nowym logo

dodano: 
21.02.2012
komentarzy: 
6

Po sześciu latach Partner of Promotion zmienia swój logotyp. Charakterystyczny kwadrat, składający się z dwóch uzupełniających się elementów stylizowanych na dwie litery „P” ma m.in. nowe barwy.

Zmieniając kilka lat temu grafikę logotypu, firma na swojej stronie tłumaczyła, że „stawia na kontynuację i rozwój”. Teraz, mimo kilku próśb, nie udało nam się uzyskać żadnego komentarza. A w identyfikacji wizualnej pojawiły się nowe elementy. Nazwa firmy, od dawna stanowiąca integralną część logo, ma inną czcionkę i zyskała głębię. Dodatkowo pod nią pojawił się  napis „Art of PR”. Poza tym firma zmodyfikowała także kolorystykę - czerń zastąpił stalowoszary. (es)

Nowe logo                      Stare logo

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
02.03.2012
9:58:41
marcowyludek
(02.03.2012 9:58:41)
Widzę, że państwo bardziej cenią formę niż treść. Typowe.
27.02.2012
16:27:04
ha
(27.02.2012 16:27:04)
Ha! czerń z PR-em się źle kojarzy, to fakt. Lepsza szarość, a wręcz stal. Art of PR to może żart of PR? albo sztuczki z PR?
21.02.2012
22:31:26
Haircut
(21.02.2012 22:31:26)
Może jakieś typy na to, kto w PofP wpadł na ten skromny dopisek? Ja mam, ale nie powiem;-)
21.02.2012
16:19:07
GB
(21.02.2012 16:19:07)
Art of PR .. ja cię kręcę...
21.02.2012
13:50:19
MM
(21.02.2012 13:50:19)
wow! ale zmiana! czyżby chodziło o to, żeby wygenerować kilka publikacji na temat PoP? ale i tak najlepszy jest brak komentarza - rzeczywiscie art of PR!
21.02.2012
12:32:13
MD
(21.02.2012 12:32:13)
Art of PR... hasło jest strasznie cliche...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin