Partnersi nagrodzeni w European Excellence Awards

dodano: 
10.12.2014
komentarzy: 
0

Partner of Promotion zwyciężyło w tegorocznej edycji European Excellence Awards w kategorii „Polska, Rosja, Ukraina”. Agencję nagrodzono za „Projekt Test: Pokolenie Minus”.

Agencja zrealizowała kampanię wspólnie ze Społecznym Komitetem ds. AIDS. Projekt nominowano także w kategorii „Zdrowie”.

Jury doceniło też inny projekt Parnersów - „Aktywni 50+”, stworzony dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.  Praca znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Agencje i jednostki rządowe”.

W konkursie wyróżniono  dwie inne polskie agencje: Garden of Words - za projekt „Talent do niemarnowania” i Havas PR Warsaw z Samsung Electronics Poland za „Mistrzów kodowania”. Obie agencje są finalistami kategorii „Społeczna odpowiedzialność biznesu”.  Kampania zrealizowana dla Tesco  znalazła się wśród wyróżnionych agencji w kategorii „Polska, Rosja, Ukraina”.  (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin