Pasja – Etat – Żadnych Kompromisów w drugim etapie

dodano: 
12.12.2005
komentarzy: 
0

Zakończył się pierwszy etap konkursu „Pasja – Etat – Żadnych Kompromisów”, organizowany przez Estimage PR, Agencję Reklamową AHA oraz Agencję Marketingu Mobilnego EL2. W pierwszym etapie zadaniem uczestników było przygotowanie i przesłanie prezentacji na zadany temat oraz jednostronicowy opis własnej pasji wraz z uzasadnieniem. Tematy prac były adekwatne do profilu działalności, jaką zajmuje się wybrana przez kandydata agencja.
Do drugiego etapu konkursu zostało zakwalifikowanych po trzech uczestników w każdej z kategorii konkursowych. Kolejnym zadaniem każdej z wybranych osób będzie przedstawienie prezentacji przed jury konkursowym, w skład którego wchodzą przedstawiciele agencji oraz redakcji PRoto. Najlepsi będą mogli odbyć praktyki w wybranej agencji, zyskując tym samym szansę stałego zatrudnienia.
Konkurs skierowany był do absolwentów wyższych uczelni, którzy swoją karierę zawodową chcą wiązać z branżą marketingową. Prezentacje, jakie przygotowały wybrane osoby, wykraczały znacznie poza zakres tematyczny i uwzględniały rozwiązania z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingu, od reklamy po PR czy działania mobilne. Dla organizatorów jest to znak, że młodzi ludzie, którzy nie mieli jeszcze okazji pracować w agencji reklamowej czy public relations, zdobyli wiedzę i starają się ją przełożyć na rzeczywistość.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin