Pasja studentów

dodano: 
04.11.2004
komentarzy: 
0

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wybrało Ogólnopolski Miesięcznik Studencki SEMESTR jako oficjalnego partnera wspierającego kolejną kampanię społeczną IAA – „Postaw na swoim". Celem kampanii jest promowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów. Od środy 3 listopada akcja „Postaw na swoim" promowana jest na 142 uczelniach w Polsce w najnowszym wydaniu SEMESTRU - patrona prasowego m.in. odbywających się w dniach 3-6.11 Targów Książki Akademickiej ATENA 2004 oraz rozpoczynającego się pod koniec miesiąca (27.11-4.12) Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage 2004.

Źródło:

Wirtualne Media
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin