.

Paweł Loroch zajmie się promocją radia Chillizet

dodano: 
02.04.2020
komentarzy: 
0

1 kwietnia 2020 roku Paweł Loroch objął stanowisko Brand Managera stacji radiowej Chillizet, należącej do Grupy Eurozet. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada m.in. za przygotowanie strategii pozycjonowania marki oraz opiekę nad wszystkimi aktywnościami związanymi z promocją i wizerunkiem stacji. Loroch nadal będzie również prowadził audycje kulinarne w Antyradiu i Meloradiu (stacjach także należących do Grupy Eurozet).

Paweł Loroch jest dziennikarzem, prezenterem, autorem książek i gier planszowych oraz jurorem konkursów kulinarnych. W Antyradiu pracuje ponownie od 2018 roku – wcześniej, w latach 2005-2009, pełnił funkcję dyrektora promocji stacji, a do 2013 roku prowadził program „Gastrofaza”. W latach 2013-2016 prowadził internetową stację radiową JemRadio.pl. W przeszłości współpracował również z programem „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 jako ekspert kulinarny.

Poprzednio za promocję stacji odpowiadała Iwona Kostka, wówczas redaktor naczelna. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin