.

Paweł Tatur został Head of Marketing w Auto Fus Group

dodano: 
26.03.2019
komentarzy: 
0

Paweł Tatur w marcu 2019 roku awansował na stanowisko Head of Marketing w Auto Fus Group. To nowo utworzona funkcja, powstała w związku z rozwojem firmy – m.in. rozpoczęciem współpracy z brytyjską marką McLaren i otwarciem salonu w Białymstoku.

Tatur odpowiada za marketing AFG od blisko dziesięciu lat. Do tej pory obejmował stanowisko Marketing Managera. Nadzoruje realizację strategii dla wszystkich marek wchodzących w skład grupy: Rolls-Royce, McLaren, BMW ALPINA, BMW, BMWi, BMW M, MINI oraz Motorrad. Teraz jego nowym zadaniem będzie koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za marketing, CRM i public relations.

Przed dołączeniem do Auto Fus Group Paweł Tatur był związany z Zibi LTD, gdzie pracował jako Marketing Specialist, oraz Present Perfect Advertising Agency. Wcześniej pracował też w Siemens, gdzie był specjalistą ds. komunikacji korporacyjnej. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin