Peak Performance - z agencją na polski rynek

dodano: 
05.10.2011
komentarzy: 
0

Testa Communications powiększyła grono klientów – dołączyła do niego w tym miesiącu firma PM Sport. Agencja ma wprowadzić na rynek nową markę odzieżową klienta – Peak Performance – oraz opracować strategię komunikacji dla marek: Poc, Lange i Dynastar.

Testa Communication obsługuje biuro prasowe, zajmie się organizacją wydarzeń, relacjami z mediami, stylistami oraz liderami opinii. Dodatkowo agencja wprowadzi także na rynek nową markę salonów Adventure Sports – będzie odpowiadać za PR oraz media. Żadna z nowo obsługiwanych marek nie korzystała wcześniej z usług PR. Niniejsza współpraca to efekt wygranego przetargu. Nad projektem pracują: PR manager Katarzyna Tyska oraz account executive Katarzyna Kociszewska. Firmy nie ujawniają dalszych szczegółów umowy. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin