#PeopleToPeople. Egipt rozpoczął ogólnoświatową kampanię promocyjną

dodano: 
20.08.2019
komentarzy: 
0

Egipt ruszył z nową kampanią promocyjną o nazwie #PeopleToPeople. Akcja, której celem jest pokazanie kultury i dynamiki „tętniącego życiem” kraju, skierowana jest do potencjalnych turystów z całego świata.

Kampania oficjalnie wystartowała 12 sierpnia 2019 roku. Jej organizatorami są agencja mediowa Beautiful Destinations, egipskie Ministerstwo Turystyki i tamtejsza minister turystyki – Rania Al-Mashat.

Źródło: instagram.com/beautifuldestinations

Jak czytamy na profilu egipskiej minister turystyki na Instagramie, Egipcjanie chcą pokazać światu, że są ludźmi pełnymi dumy, pasji, pokoju, postępowymi i produktywnymi. Dzięki kampanii kraj chce również przekonać turystów, że Egipt jest miejscem różnorodnym i oferującym wiele nowych doświadczeń.

W ramach akcji powstało ponaddwuminutowe wideo promocyjne, które zostało udostępnione w social mediach organizatorów. Na filmie przedstawiono Egipt różniący się od tego znanego z katalogów biur podróży. Widzowie „zabierani są na wycieczkę” zaczynającą się na pustyni, a następnie przenoszącą się kolejno nad wodę, w góry i pod słynne piramidy. Wideo przedstawia także ludzi i ich kulturę – zobaczyć można zarówno garncarza w czasie pracy, jak i tradycyjną rodzinną zabawę – oraz wiele pomysłów na spędzenie wolnego czasu, takich jak żeglarstwo, wspinaczka, wakeboarding czy nurkowanie.

Kampania spotkała się z aprobatą użytkowników social mediów, którzy w komentarzach pod postami organizatorów pisali m.in., że zarówno kraj, jak i promujące go wideo są „zachwycające” i „zapierające dech w piersiach”. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin