PEPPERMINT MEDICAL dla Benevit Optic
PEPPERMINT MEDICAL wygrał przetarg na obsługę launch kampanii dla marki Benevit Optic – nowego produktu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. Przetarg ogłoszony został w lutym i dotyczył strategii komunikacji marki oraz Key Visual dla nowo wprowadzanego produktu Benevit Optic. Początek akcji realizowanej przez PEPPERMINT MEDICAL planowany jest na połowę kwietnia. Nowy produkt Benevit Optic ma postać kapsułek i stosowany jest jako suplement diety służący wzmocnieniu odporności oczu na zmęczenie. Benevit Optic odżywiając oczy kompleksowym składem witamin i luteiny dodatkowo chroni je przed szkodliwymi dla oczu czynnikami zewnętrznymi takimi jak: sztuczne światlo, promieniowanie monitora komputerowego, dym papierosowy. Produkt dostępny jest tylko w aptekach. PEPPERMINT MEDICAL współpracuje już z GlaxoSmithKline Consumer Healthcare w zakresie obsługi marek: Magvit, Ketoprom i Stavomax.