Personal PR dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

dodano: 
19.01.2016
komentarzy: 
0

W lutym 2016 roku Urząd Miejski w Gdańsku i agencja Personal PR rozpoczną współpracę. Zakłada ona realizację całości zadań związanych z obsługą e-PR: administrowanie miejskimi kanałami na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google+, Pintereście oraz Spotify.

Z ramienia agencji za projekt odpowiedzialna będzie Ala Woźniak - Senior Account Manager.

Agencję wybrano w drodze konkursu. Pod uwagę brano analizę dotychczasowych działań Gdańska w mediach społecznościowych, kreatywność propozycji działań dodatkowych, dotychczasowe doświadczenie i cenę. Poza Personal PR, ofertę przedstwiła również agencja ProjektPR.

„Miałyśmy spostrzeżenia, które potwierdziło badanie opinii mieszkańców Gdańska, które przeprowadziłyśmy na potrzeby przygotowania oferty dla Miasta Gdańska” – mówi agencja.

Umowę podpisano na rok, z możliwością jej przedłużenia.

Poprzednio, działaniami w mediach społęcznościowych Urzędu Miejskiego w Gdańsku zajmowało się Biuro Promocji. Ostatnio zaś, przez 4,5 roku za social media odpowiadała agencja ProjektPR.

Klientami agencji Personal PR są m.in. Grupa LOTOS, Grupa GPEC, Stadion Energa Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości (Inkubator STARTER), Centrum Hewelianum, FRoSTA, Grupa Energa, czy Ecco. Personal PR jest także pomysłodawcą i organizatorem konferencji social media w Polsce - Social Media Convent. Jest ponadto partnerem wyłącznego przedstawiciela Twittera w Polsce - firmy 140 Media Agency. Należy również do Pracodawców Pomorza; realizuje program PR Exchange - integrujący agencje PR o podobnym profilu z różnych krajów świata. (ak)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin