.

 

Pfizer zaprezentował nowe logo

dodano: 
08.01.2021
komentarzy: 
0

W 2021 roku koncern farmaceutyczny Pfizer zaprezentował nowe logo. Jak czytamy na amerykańskiej stronie marki, znak symbolizuje przejście od handlu do nauki.

„Po 171 latach wkraczamy w nową erę. To czas niezwykłego skupienia się na nauce i poświęcenia dla pacjentów. Firma Pfizer nie zajmuje się już tylko leczeniem chorób – leczymy je i im zapobiegamy” – mówi Albert Bourla, Chairman and Chief Executive Officer. „Nasza nowa tożsamość odzwierciedla godność historii firmy Pfizer i oddaje ducha innowacyjności i nauki, którymi żyje firma dzisiaj” – dodaje Sally Susman, Executive Vice President i Chief Corporate Affairs Officer.

Z poprzedniego logo, obowiązującego od 2009 roku, została usunięta „pigułka”. Zastąpiono ją „podwójną helisą przemieszczającą się spiralnie w górę”. Jak czytamy, „jedność dwóch form” ma odzwierciedlać pasję firmy i jej oddanie nauce stojącej za wprowadzanymi „innowacjami”.

stare logo Pfizer

Stare logo Pfizer. Źródło: pfizer.com

nowe logo Pfizer

Nowe logo Pfizer. Źródło: pfizer.com

Na stronie pfizer.com czytamy, że w nowej identyfikacji firmy pojawiają się także zdjęcia, przedstawiające prawdziwych ludzi, którzy otrzymują potrzebną pomoc od profesjonalistów.

Pfizer zdjęcia

Źródło: pfizer.com

Dowiadujemy się, że przekształcony został również kolor przewodni, jakim od lat jest niebieski. Paletę barw uproszczono do dwóch odcieni – 286 C i Process Cyan – co ma być wyrazem zaangażowania marki zarówno w naukę, jak i pacjentów.

kolory

Źródło: pfizer.com

Czcionka, jaką od teraz posługiwać się będzie firma, to Noto Sans, która została opracowana przez Google w celu umiędzynarodowienia internetu. Jak czytamy, ma być ona filozoficznie i estetycznie dopasowana do „nowego Pfizera”, dzięki swojej „czystości”, „otwartości”, „współczesności” i „nowoczesności”.

czcionka

Źródło: pfizer.com

PRoto.pl próbowało skontaktować się z biurem prasowym firmy Pfizer w Polsce, aby dowiedzieć się więcej na temat nowej identyfikacji wizualnej. Do czasu publikacji tekstu nie otrzymaliśmy jednak odpowiedzi. (ak)

Zdjęcie główne: pfizer.com

Źródło:

pfizer.com, Our Visual Identity
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin