Philip Morris International w Polsce z brand managerem

dodano: 
21.11.2012
komentarzy: 
1

Joanna Jodko została brand managerem w Philip Morris Polska Distribution. Ostatnio zajmowała stanowisko communication managera w Rovese i manager regulated markets w The Absolut Company (Stockholm).

Mimo licznych prób, przez blisko dwa tygodnie nie udało nam się skontaktować z Joanną Jodko. Z profili na portalach społecznościowych wynika, że wcześniej pracowała również jako brand activity manager (dla marek: Kent, Pall Mall, Vogue) i consumer communication manager w British American Tobacco. W tej samej firmie zaczynała jako praktykant w programie The Challenge Initiative. Studiowała marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Rzecznikiem prasowym PM niezmiennie jest Adam Suchenek. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
21.11.2012
10:10:50
Kontakt...
(21.11.2012 10:10:50)
Brawo, doprawdy brawo, skoro osoba ma (?) gdzieś, że "Mimo licznych prób, przez blisko dwa tygodnie nie udało nam się skontaktować z Joanną Jodko.", to może warto pominąć tego newsa? Właściwie, to żaden news. W poszukiwaniu contentu proponuję hurtem zamieszczanie wszystkich awansów na wszystkie stanowiska, będzie tego kilka tysięcy ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin