Pięć firm z Warszawy w przetargu ministerstwa

dodano: 
08.06.2010
komentarzy: 
1

Pięć firm przystąpiło do przetargu Ministerstwa Środowiska na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej „Daj się ponieść” Są to: Walk The Line, Laboratorium Komunikacji, Infinity Media, Axel Springer Polska, BTL Point Group.

Budżet kampanii przewidziano na 200 000 zł brutto. Kampania ma dotyczyć robienia mądrych, odpowiedzialnych zakupów, zwracania uwagi na etykiety, opakowania produktów, promocji produktów lokalnych oraz toreb ekologicznych. Zwycięzca ma być wyłoniony jeszcze w tym tygodniu.(kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
08.06.2010
22:19:18
City Warsaw
(08.06.2010 22:19:18)
Axel Springer? To po której oni w końcu są stronie? Wydawcy czy agencji PR?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin