Pierwsze nagrody w konkursie SABRE 2016 przyznane

dodano: 
27.04.2016
komentarzy: 
0

Powędrowały one do MSLGROUP. Pierwszą In2 SABRE Award EMEA agencja otrzymała za najlepszą stronę internetową w regionie - „Is Domaniewska Jammed?”, drugą – za najlepszy program skierowany do pracowników, platformę zarządzania wiedzą MIND. Co więcej, MSLGROUP przyznano Certificates of Excellence za digitalowy newsroom  „Heart of the Brand”. Szczegóły tutaj.

Jak informuje Holmes Report, wyniki Gold Sabre Awards ogłoszone zostaną 25 maja. W konkursie walczą m.in. polskie projekty. W tym 7 realizowanych dla klientów MSLGROUP na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Nominowane projekty MSLGROUP w kategorii najlepsza kampania PR to: „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard), „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) i digitalowa kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice). Ponadto, wyróżniono kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, której oddział mieści się w Warszawie. Nominowane zostało również drugie biuro agencji za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald's i „Zakoduj swoją szansę”.  

Na wyniki Gold Sabre Awards 2016 czeka również agencja H+K Strategies. Realizowana przez nią kampania #ocalksiazki (#savebook) dla Polskiej Izby Książki również otrzymała nominację do tej nagrody. Tak samo jak projekt Ministerstwa Środowiska „Tworzymy atmosferę” („We create atmosphere”), przygotowany przez Profile. Wśród nominowanych w kategorii Product Media Relations (Trade Media) znalazła się agencja Public Dialog z projektem „The First Oldtimers Auction House” dla Audor Auction.

W kategorii Entertainement o nagrodę walczy projekt „Discovery’s Curious Birthday Party”, powstały ze współpracy Discovery Networks CEEMEA z Discovery Polska. Projekt Grupy Azoty i agencji Maurent PR „The Transition: Grupa Azoty's Rise From Poland's National Champion to a European Leader” nominowany został natomiast w kategorii Industrials and Chemicals. Projekt „#OddajSerce” ( „#GiveYourHeart”) agencji Projekt PR i serwisu Dawca.pl konkuruje zaś w kategorii Not For Profit.

Projekty do tegorocznej edycji konkursu wybrane zostały spośród 2400 zgłoszeń. Nominowane projekty poddawane są ocenie jury, w którego skład wchodzi ponad 40 specjalistów z branży. (ak)

 

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin