Pierwszy pocałunek. Bez happy endu

dodano: 
06.05.2016
komentarzy: 
0

„Pocałunek śmierci” – tak brzmi nazwa spotu będącego częścią kampanii „Safety Home”, prowadzonej przez władze południowoafrykańskiej Prowincji Przylądkowej Zachodniej. Celem akcji jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach.

Wideo przedstawia parę młodych ludzi, która kilkakrotnie próbuje się pocałować, jednak za każdym razem ktoś jej to uniemożliwia. Do pocałunku dochodzi dopiero w trakcie wypadku. Śmiertelnego wypadku - czego powodem było niezapięcie pasów przez chłopaka. Uderzył z tragicznym skutkiem pozostałych pasażerów. Na koniec, policjant przybyły na miejsce zdarzenia stwierdza: „Ten bez zapiętego pasa jest winien strat”.

Spot ma pokazać, że niezapinanie pasów stanowi śmiertelne zagrożenie dla wszystkich osób znajdujących się w pojeździe. Tym samym zmniejsza szanse pasażerów na przeżycie wypadku.

Hasło kampanii skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów brzmi: „Bez pasa bezpieczeństwa, bez wymówek”.

Inspirację do kampanii stanowiła inna - „Damage” - zrealizowana w 2012 roku dla Ministerstwa Środowiska Irlandii Północnej. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin