.

 

Pinterest testuje udostępnianie relacji na Facebooku i Instagramie

dodano: 
22.09.2021
komentarzy: 
0

Pinterest testuje udostępnianie Idea Pins, odpowiednika relacji, na Facebooku i w Instagram Stories – informuje socialmediatoday.com. To kolejne działanie serwisu związane z rozwojem materiałów wizualnych prezentowanych w orientacji pionowej. Z początkiem 2021 roku zaprezentowano relacje na Pintereście po raz pierwszy – jako Story Pins. W maju 2021 roku format zmienił nazwę na Idea Pins, a używać go mogły wybrane konta firmowe.

Jak czytamy, platforma chce pomóc użytkownikom zwiększyć wartość promocyjną treści tworzonych jako Idea Pins. Nowa funkcja ma umożliwić bezpośrednie udostępnianie relacji na Facebooku i Instagramie. Materiały opublikowane w ten sposób będzie odróżniać od innych znak wodny Pinteresta. Aby skorzystać z opcji, wystarczy w menu relacji kliknąć przycisk „Wyślij” i wybrać odpowiedni kanał social media.

Źródło wskazuje, że pozwoli to markom na dotarcie ze swoimi treściami do większego grona odbiorców, jakie jest obecne na Facebooku i Instagramie. Niektóre firmy decydują się bowiem na tworzenie relacji właśnie na Pintereście, m.in. ze względu na unikalne narzędzia wizualne i muzyczne, które proponuje serwis. Czytamy, że ciekawym atutem testowanej opcji jest także znak wodny, który pozwoli na wyróżnienie materiałów z Pinteresta na tle reszty serwisów oferujących relacje. (ap)

Źródło:

socialmediatoday.com, Pinterest Tests Idea Pin Sharing Direct to Facebook and Instagram Stories, Andrew Hutchinson, 20.09.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin