.

Pinterest wprowadza dwa nowe narzędzia, które mają zwiększyć konwersję

dodano: 
18.04.2019
komentarzy: 
0

Pinterest wprowadza nowe narzędzia, dzięki którym marki będą mogły zwiększyć ruch na swoich stronach internetowych – informuje wersm.com. Jak podaje źródło, reklamodawcom od teraz będzie łatwiej zoptymalizować kampanie reklamowe i osiągnąć wyznaczone cele dotyczące zachowania osób odwiedzających stronę.

Czytamy, że użytkownicy Pinteresta nie są już zainteresowani jedynie szukaniem inspiracji. Za pomocą aplikacji chcą również kupować znalezione rzeczy. Proces zakupów jest więc maksymalnie uproszczony, a reklamy mają duże znaczenie – komentuje źródło.

Reklamodawcy dostają do dyspozycji dwa nowe narzędzia: optymalizację konwersji oraz rozszerzoną opcję Promoted Video. Optymalizacja konwersji ma dostosować promowane piny do wybranych zachowań konsumentów oraz ma pomóc osiągnąć założone cele, takie jak zwiększenie liczby stałych klientów, a nie jedynie kliknięć – źródło przytacza oświadczenie Pinteresta. Czytamy, że reklamodawcy na swoich stronach będą mogli wybierać konwersję jako cel kampanii, zachęcając użytkowników serwisu do reakcji. Promoted Video z kolei ma doprowadzić użytkowników do strony ze spotem reklamowym oraz do strony reklamodawcy – czytamy dalej.

Zdaniem Pinteresta, marki testujące nową funkcję miały zauważyć podwyższony ruch, większą liczbę potencjalnych klientów oraz zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów pozyskania klienta – czytamy.

Oba narzędzia mają być już dostępne dla wszystkich kont biznesowych na Pintereście. (ak)

Źródło:

wersm.com, Pinterest Launches Two New Features To Help Advertisers Drive More Conversions, George Carey-Simos, 14.04.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin