Pirackie eventy Euro RSCG 4D dla Morlin

dodano: 
11.07.2005
komentarzy: 
0

Agencja marketing services Euro RSCG 4D rozpoczęła z początkiem lipca Sezon Piracki obejmujący cykl letnich eventów plenerowych dla marki Morliny (Grupa Animex) zaplanowanych w każdy weekend w największych portach Mazur. Pirackie eventy obejmą koncerty szantowe, konkursy plenerowe, jak również samplingi i potrwają do września. Uczestnicy akcji wśród atrakcji znajdą pirackie zabawy takie jak „balansowanie na rei”, konkurs „sokole oko” czy „buchtowanie liny”. We wszystkich konkursach przyznawane będą nagrody. Dodatkowo dla dzieci rozdawane będą specjalne, naklejane tatuaże. Poza konkursami na gości eventów będą czekać pirackie opowieści w letnim kinie i koncerty szantowe (w różnych portach gościć będą: Smugglers, Atlantyda, Orkiestra Dni Naszych, Mietek Folk, EKT-Gdynia, Mechanicy Shanty). Na potrzeby akcji zostały przygotowane banery, plakaty, ulotki informujące o akcji, ulotki z przepisami oraz rekwizyty, jak również nadające całej imprezie piracki klimat – bocianie gniazdo, na które będą mogli wspinać się uczestnicy eventu oraz pirackie bandery i kufry. Dodatkowo, wsparcie całej akcji stanowią przygotowane przez agencję materiały BTL, plakaty umieszczone na stacjach benzynowych na drogach dojazdowych na Mazury oraz naklejki na opakowania produktów Morlin, jak również layouty ogłoszeń do prasy ogólnopolskiej i lokalnej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin