PKP Intercity szuka agencji do obsługi w mediach społecznościowych

dodano: 
11.03.2020
komentarzy: 
0

PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę w zakresie marketingu w mediach społecznościowych.

Spółka chce powierzyć wybranej agencji bieżącą obsługę kont PKP Intercity w social mediach – m.in. na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTubie oraz LinkedInie. Wybrana agencja ma odpowiadać za codzienną komunikację w tych kanałach, aktywizować obserwatorów i moderować dyskusję,  a także tworzyć treści foto i wideo. Do jej zadań należeć też będzie przeprowadzenie audytów działań w social mediach oraz szkoleń dla pracowników PKP Intercity, a także – współtworzenie, przy udziale PKP Intercity, krótko- i długookresowych planów działań, monitoring mediów społecznościowych czy doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej oraz współpraca z influencerami.

PKP Intercity będzie współpracować z wybraną firmą przez dwa lata od czasu zawarcia umowy.

W zamówieniu przed oferentami postawiono m.in. warunek posiadania doświadczenia w podobnych projektach (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (albo jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) firma powinna zrealizować co najmniej trzy umowy na tego typu usługi na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto każda, z czego jeden projekt liczący nie mniej niż 100 tys. fanów).

Oferty można składać do 20 marca 2020 roku do godziny 12:00. Więcej informacji o postępowaniu można znaleźć na stronie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin