Płacić czy nie płacić?

dodano: 
17.12.2004
komentarzy: 
0

TVP i Polskie Radio przygotowały trzecią już kampanię na rzecz płacenia abonamentu – podała Gazeta Wyborcza. „Mój abonament, moja telewizja” i „Mój abonament, moje radio” to hasła, które mają nas zachęcić do finansowania mediów publicznych. „W Polsce abonament płaci niecała połowa społeczeństwa”, w związku z czym planowane są zmiany w zapisach abonamentowych. Obecnie dyskutowane jest 5 projektów, a nowa ustawa ma zostać uchwalona do września. Na przełomie 2000 i 2001 roku TVP i Polskie Radio prowadziły już szeroko zakrojoną kampanię na rzecz płacenia abonamentu, finansowaną przez KRRiT i przygotowaną m.in. przez agencję public relations BCA.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Płaćcie abonament, 17.12.04, s. 28
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin