Plakat wybrany

dodano: 
03.12.2004
komentarzy: 
0


Agencja TBWA\ podliczyła głosy oddane na plakaty promujące zdrowy tryb życia bez papierosa. Zwyciężył plakat przedstawiający nienarodzone dziecko. Ankietowani wybierali jeden spośród czterech plakatów stworzonych przez agencję. Jedną z najczęściej zaznaczanych odpowiedzi motywujących wybór plakatu ze zdjęciem usg było stwierdzenie:„bo mi się zrobiło straszno/nieswojo”. Drugą powtarzająca się odpowiedzią było, „bo mi chyba po nocach spać nie da”. Oprócz tego osoby badane przyznawały, że plakat ten najlepiej do nich przemawia, jest bardzo wyrazisty i sugestywny. Plakat ten często wzbudzał żal i litość, a jednocześnie najlepiej przemawiał do świadomości uczestników badania. Ankietowanym podobał się również plakat przedstawiający kobietę z perfumami z hasłem „Nie truj zapachem” i on zajął drugie miejsce w badaniu. Najczęściej podawaną przyczynę ilustrują słowa: „bo jest arcydziełem/prawie arcydziełem”. „Wyniki badania jednoznacznie wskazują na brak akceptacji dla palących kobiet, zwłaszcza w ciąży. Oba wybrane plakaty w oczach respondentów najlepiej przemawiają za rzuceniem nałogu palenia. Osobiście cieszy mnie również powtarzająca się odpowiedź doceniająca walory artystyczne wszystkich plakatów” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin