PLAY ma agencję od social media

dodano: 
28.01.2011
komentarzy: 
0

Przetarg na strategiczną obsługę marki PLAY w social media ogłoszony w listopadzie 2010 roku przez P4 – właściciela marki Play – został rozstrzygnięty. Wygrała agencja strategicznego marketingu społecznościowego – Ostryga.

Na liście zadań wybranej agencji znajduje się m.in. audyt dotychczasowej komunikacji marki Play w społecznościach. Główną osią działań ma być stworzenie strategii komunikowania i budowania interakcji przez Play w social media oraz bieżące doradztwo w tym zakresie.

Play to już kolejna korporacja, która zdecydowała się na wprowadzenie działań z zakresu social media i zleciła je agencji z zewnątrz. W ostatnim miesiącu taką umowę podpisało PKO BP, a wcześniej PLL LOT. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin