PM Talk – nowa agencja z Katowic

dodano: 
15.02.2017
komentarzy: 
0

Jej założycielami są Paulina Wątroba (7 lat w branży marketingu i reklamy) oraz Marcin Tadus (8 lat doświadczenia w PR-ze i reklamie).

„Dlaczego PM Talk? Nazwa powstała z połączenia naszych inicjałów oraz słowa, które ma kluczowe znaczenie w kontekście naszego podejścia do współpracy z klientem. Chcemy opierać ją na rozmowie, dialogu, relacjach partnerskich. Wyróżnia nas mocny akcent postawiony na: marketing społecznościowy, relacji i współuczestnictwa. Zamierzamy doradzać, propagować pozytywne wartości, a nie tylko realizować projekty” – tłumaczy Paulina Wątroba.

Agencja specjalizuje się w budowaniu wizerunku marki z wykorzystaniem narzędzi i kanałów komunikacji z obszaru marketingu, PR-u oraz reklamy.

 

Paulina Wątroba pracowała dotychczas m.in. w Agencji Reklamowej FORMIND oraz agencji marketingu zintegrowanego MOMA, Marcin Tadus doświadczenie zdobywał w Guarana PR, Agencji Reklamowej FORMIND oraz Kobold PR.

Twórcy nowej agencji mają wieloletnie doświadczenie w obsłudze marek (m.in. Silesia City Center, IKEA Katowice, Work Express), podmiotów z sektora przemysłowego (m.in. PGNiG S.A., Gaz-System S.A., PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., Huta Cynku Miasteczko Śląskie S.A.) oraz instytucji kulturalnych, samorządowych czy rządowych (m.in. Filharmonia Szczecińska, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Gospodarki, Miasto Kraków czy Miasto Warszawa). (red)

komentarzy:
0

Zobacz także...

Agencja będzie odpowiadać m.in. za komunikację FAAR architekci w mediach społecznościowych, zajmie się także budowaniem relacji z mediami...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin