PMPG Polskie Media z nowym logo

dodano: 
07.04.2017
komentarzy: 
0

Spółka zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Pod zmienionym znakiem funkcjonują zarówno główna spółka PMPG Polskie Media, jak i Grupa #PolskieMedia.

Aktualne logo PMPG Polskie Media jest wpisane w prostokąt, znak graficzny przypomina tarczę z dwoma okręgami – białym i czerwonym, okalającymi czerwony środek. Skąd pomysł na takie nawiązanie? Spółka tłumaczy to nawiązaniami do symboliki enso  (jap. okrąg), który w buddyzmie zen symbolizuje oświecenie, siłę i zachowanie równowagi:

„Skoncentrowane kręgi w zen symbolizują najwyższy stopień oświecenia, harmonię wszystkich sił duchowych. W symbolice europejskiej koło i okrąg również pojawiają się traktowane jako symbole doskonałości i nieskończoności”.

Odświeżeniu uległ także kolor logo, zastąpiony klasyczną czerwienią, co powoduje, że kolorystyka PMPG Polskie Media nawiązuje do polskich barw narodowych.

Autorką nowego logotypu PMPG Polskie Media jest Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna Grupy PMPG, nadzorująca spójność komunikacji wizualnej PMPG, spółek i projektów Grupy. Odświeżenie logo PMPG #PolskieMedia zbiega się w czasie z dwudziestoleciem firmy, która swoją działalność zaczynała w 1997 r. jako studencki start-up, wydawca magazynu studenckiego „?dlaczego”. Właściwe 20-lecie spółki przypada w 2018 r. (mw) 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin