.

 

Po co agencja PR-owska?

dodano: 
23.01.2007
komentarzy: 
0

W TVN24 w programie „Ostatnie piętro” zajęto się zagadnieniem przydatności agencji PR-owskiej. Autorzy programu zadali sobie pytanie: Czy bez ich pomocy można dziś prowadzić interesy? Ignacy Krasicki z agencji AM ART-Media tłumaczył: „Średniej wielkości firmy powinny mieć swoją komórkę PR-owską, czy ludzi reprezentujących ich wobec np. świata mediów.”
W programie radzono także, jak wybrać dobrą agencję PR-owską. Tu istotne okazały się referencje. Paweł Trochimiuk ze ZFPR-u powiedział: „Warto sprawdzić u innych klientów, jakich wcześniej obsługiwała dana agencja i zapytać się ich, czy warto z nią pracować?”. W TVN24 zaprezentowano także orientacyjny cennik agencji PR. Gotowość do działania renomowanej agencji wynosi od 10 do 100 tys. zł, małej agencji od 5 - 10 tys. Natomiast koszt organizacji konferencji prasowej wynosi od 4 do 12 tys. zł. W przypadku sytuacji kryzysowej cena za usługi agencji PR może wzrosnąć nawet o 50 tys. zł.(ml)

Źródło:

TVN24, Ostatnie Piętro, 21.01.2007
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin