Po co Burson sonduje rynek?

dodano: 
18.02.2008
komentarzy: 
0

Puls Biznesu donosi, że Burson, jedna z największych międzynarodowych agencji PR rozmawia z polskimi agencjami o współpracy”. Jak dowiedziała się gazeta, do rozmów zaproszono On Board PR i Multi Communications. Jednak o wspomnianych negocjacjach nic nie wiedzą dotychczasowi przedstawiciele Bursona w Polsce: Mmd Corporate Public Affairs&Public Relations oraz CEC Groverment Relations.

Paulo Cordasco, global director firmy Burson w rozmowie z Pulsem Biznesu oświadczył, że jeszcze nie zapadła decyzja czy chce on zwiększyć zaangażowanie jego agencji w Polsce. „Jesteśmy w początkowej fazie sprawdzania rynku”, dodaje Cordasco. Puls Biznesu dowiedział się jednak, że agencja rozważa parę scenariuszy. „Albo firma kupi agencję w Polsce, albo zmieni dotychczasowego partnera”. Odbyło się już kilka spotkań z ewentualnymi polskimi partnerami, czytamy w artykule. Do wstępnych negocjacji z Bursonem przyznaje się Norbert Kilen z On Board PR, a przedstawiciele Multi Communications nie potwierdzają i nie zaprzeczają, że odbyli spotkanie z zagraniczną agencją.

Burson-Marsteller w 2001 wycofał się z działalności na polskim rynku, z braku szans „na duży wzrost w najbliższej przyszłości”, argumentował ówczesny dyrektor agencji Alan BanderMolen. „Może teraz te szanse się pojawiły”, podsumowuje autor artykułu. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Burson sprawdza Polskę, PAS, 18.02.08, s. 17
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin