Po pierwsze - sponsoring zabytków

dodano: 
28.08.2006
komentarzy: 
0

Gazeta Prawna zamieszcza w swoim dodatku artykuł Michała Fury na temat sponsoringu kultury. Dziennikarz przytacza wyniki badań ARC Rynek i Opinia, z których wynika, że 36 procent ankietowanych najbardziej popiera wspieranie przez firmy renowacji budynków. Prawie 31 procent badanych stwierdziło, że przedsiębiorstwa powinny sponsorować pikniki i festyny.
Niewielkim poparciem cieszy się wspieranie koncertów rockowych czy hip-hopowych. Jednak, jak zwraca uwagę Fura, takie wydarzenia przyciągają przede wszystkim ludzi młodych, którzy „są jedną z najatrakcyjniejszych grup docelowych dla reklamodawców”.

Źródło:

Gazeta Prawna Dodatek, Firmy, płaćcie na renowację zabytków, Michał Fura, 25.08.06, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin