Pochwalmy się Polską

dodano: 
16.01.2008
komentarzy: 
4

„Pochwalmy się Polską” - to nowa telewizyjna kampania promocyjna zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Reklama ta jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych Polski zaplanowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Głównymi bohaterami reklamy są piłkarze o nietypowych nazwiskach, którzy mają reprezentować najsilniejsze atuty Polski; w reprezentacji „Polish National Team” występują: na bramce – Gościnny; w obronie - Bigos, Ciupaga, Wawelski; w pomocy – Mariacki, Żurek, Kiszony, Warkocz; a w ataku – Biesiada, Schabowy, i Kulig. Drużynę prezentuje komentator sportowy Dariusz Szpakowski.

Kampania telewizyjna potrwa do połowy lutego 2008 roku. Polska Organizacja Turystyczna (POT), autor kampanii, przygotowała ją reagując na spodziewane zmniejszenie liczby przyjazdów turystów ze Wschodu w związku z wejściem Polski do strefy Schengen. 30-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany w stacjach TV Polonia, POLSAT 2 oraz uzupełniająco na portalu internetowym iTVP z myślą o rynku brytyjskim; jest skierowany do młodej polskiej emigracji oraz do Brytyjczyków, którzy za namową polskich kolegów mają odwiedzać Polskę. Integralną częścią kampanii jest konkurs internetowy zamieszczony na stronie www.pochwalmysiepolska.pl.

W ramach działań wspierających w brytyjskiej prasie została zaplanowana także kampania pt. „Zabierz kolegę”. Reklamy ukażą się w The Observer, The Guardian, The Daily Telegraph i The Sunday Telegraph. Budżet całej kampanii wynosi 0,5 miliona złotych. Kreację do kampanii telewizyjnej oraz internetowej, wraz z odsłoną strony www.pochwalmysiepolska.pl przygotowała Agencja Orbita Nowe Media (Grupa BBDO Warszawa). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Spot „Pochwalmy się Polską” można obejrzeć na stronie www.pot.gov.pl.(kk)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
20.01.2008
11:37:55
norbi
(20.01.2008 11:37:55)
ten spot jest zenujacy, jak cala ta sytuacja w ojczyznie, no nie powiem zatesknilo mi sie do tych wymienionych bigosu,itd TO JEST OFERTA DLA POLAKOW KTORZY WYJECHALI ZA GRANICE,jeszcze ta prowizorka ktora mogla by posluzyc za spot w 2011 roku przed igrzyskami, nawet druzyna pilkarska pasuje, a teraz!!!! porazka
17.01.2008
17:11:32
?
(17.01.2008 17:11:32)
ten spot ma kogoś zachęcić do odwiedzenia Polski czy raczej wzbudzić jakeiś uczucia u Polaków mieszkających za granicą? a jeśli to drugie - to ma wzbudzać sentyment czy zażenowanie? porażka, ale pewnie POT będzie tłumaczył (jak ci od kampanii "nie musisz nas rozumieć, żeby nas zatrudnić"), że przekaz jest jasny, tylko lud nie rozumie, co się do niego mówi...
16.01.2008
14:37:21
Logika1
(16.01.2008 14:37:21)
Po obejrzeniu spotu zmieniam zdanie. Porażka. Spot skierowany tylko do Polaków, bo nikt inny nie zrozumie skojarzeń. Aha, brakuje jeszcze takich specjałów jak Gorzałka, Żywiec, Baryłka i Kiepski. Niech autor szczerze sobie odpowie na pytanie czy ten spot zachęciłby go do przyjazdu!
16.01.2008
14:28:17
Logika1
(16.01.2008 14:28:17)
Wreszcie kampania promująca Polskę! Na pierwszy rzut oka pomysł ciekawy. Jednak zastanawiam się jaki sens ma promocja Polski w stacjach telewizyjnych, które oglądają tylko Polacy mieszkający zagranicą. Przecież oni znają swoj kraj(może własnie dlatego mieszkają zagranicą:) i pewnie przyjeżdzają do Polski i pewnie zabierają kolegów i z pewnie kiedyś tu wrócą...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin