Podcast TV wybiera Times Square Public Relations

dodano: 
25.03.2011
komentarzy: 
2

Marka CBC Film Productions należąca do spółki Red Star Media będzie promowana przez agencję Times Square Public Relations, która na stałe obsługuje wizerunkowo działania spółki.

Kampania komunikacyjna ma skupić się wokół usługi Podcast TV świadczonej przez CBC Film Productions. Do zadań agencji należy obsługa marki w zakresie strategii wizerunkowej, nawiązanie kontaktów z mediami, obsługa profilu na Facebooku, a także zarządzanie komunikatami w wyszukiwarce Google w ramach modelu NPRS.. Działaniami pokieruje Anna Salawa, PR manager. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w wyniku działań new businessowych. Wcześniej nie korzystał z usług public relations. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
25.03.2011
16:09:12
xyz
(25.03.2011 16:09:12)
Red Star Media jest właścicielem agencji Times Square więc nie wiem co to za news.
25.03.2011
12:32:50
ha, ha
(25.03.2011 12:32:50)
Przecież te firmy mają tego samego właściciela, więc niby kogo innego miały wybrać?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin