Podkreślają działalność PR-owską

dodano: 
02.06.2005
komentarzy: 
3

Agencja IMR-advertising podkreśla znaczenie PR w działalności firmy. Dlatego do logo agencji i nazwy dodano słowa „by PR”. „Chcieliśmy pokazać, że aktualnie jesteśmy przede wszystkim agencją PR, zwłaszcza tym klientom, którzy kojarzą nas głównie z kreacją i agencją reklamową (IMR advertising). W rzeczywistości usługa, którą teraz proponujemy to kreatywny PR - reklamowanie się przez działania PR” – powiedziała PRoto Alicja Belicka z IMR-advertising by PR.

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
06.06.2005
17:44:56
życzliwy doradca
(06.06.2005 17:44:56)
Dziękuję za merytoryczną uwagę
06.06.2005
17:10:14
Spostrzegawczy
(06.06.2005 17:10:14)
Czy "gupić", to od głupoty życzliwego doradcy?
02.06.2005
17:39:16
życzliwy doradca
(02.06.2005 17:39:16)
... fajny komunikat, ciekawe kto go pisał:) dopiszcie sobie państwo jeszcze , lobbing, doradzwo inwestycyjne, finansowe, itd... P.S ... i proszę nie zapomnijcie jeszcze gupić jakiejś książki o PR i poczytać wieczorem. Naprawdę zabawne pełen profejsjonalizm:)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin