Podsumowanie drugiej edycji Kids Products Marketing

dodano: 
04.10.2017
komentarzy: 
0

W dniach 27 i 28 września 2017 roku w warszawskim Centrum EXPO XXI odbyła się druga edycja Kids Products Marketing. W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 osób. Celem spotkania było lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców, tak, aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości.

Agenda Forum była w całości oparta o prezentacje case studies takich marek jak: Lotte Wedel, Decathlon, Piotr i Paweł, IKEA Centres Polska, Marko, Microsoft,  PZU, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, LifeTube czy IQS.

Podczas wydarzenia odbyły się również dwa panele dyskusyjne dotyczące influencer marketingu. Pierwszy zatytułowany „YouTube to nie tylko millenialsi. Poznajcie siłę młodych influencerów” poświęcony był najważniejszym zasadom współpracy z najmłodszymi twórcami. Uczestniczyli w nim Szymon Radzimierski, bloger z planetkiwi.pl i Euzebiusz, youtuber, autor kanału Zabawy Euzebiusza. Drugi panel nazwano „Instamatki i blogerki – dlaczego marki powinny z nimi współpracować”. Zaproszeni goście dyskutowali nad tym, w jaki sposób można wypracować najlepszy system współpracy między marką a influencerem.

Organizatorem Kids Products Marketing jest Blue Business Media.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin